خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان:

دیدار بلینکن با عباس هیچ دستاوردی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۵۲۸

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که وزیر خارجه آمریکا در سفر به رام الله هیچ راه‌حلی برای توقف جنگ ارائه نداد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «نبیل ابورودینه»، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین امروز –پنج‌شنبه- از نتایج دیدار «محمود عباس»، رئیس‌ تشکیلات و «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در رام الله ابراز تاسف و تاکید کرد که وی در این دیدار هیچ راه حل و  جایگزین سیاسی ارائه نکرده است.

ابوردینه گفت: «ما امیدوار بودیم که به تصمیم آمریکا برای اجبار اسرائیل به توقف جنگ دست یابیم، اما واضح است که این اتفاق نخواهد افتاد و اسرائیل به ناسازگاری و جنگ علیه مردم فلسطین در غزه و دوم در کرانه باختری ادامه می دهد». 

وی با اشاره به درخواست های متعدد تشکیلات خودگردان فلسطین از وزیر خارجه آمریکا که مهمترین آنها توقف جنگ و تسریع در امداد رسانی به غزه است، تاکید کرد: «کمک های دریافتی کافی نیست و اموال فلسطین باید آزاد شوند، زیرا ما در تنگنای مالی شدید قرار داریم، به ویژه اینکه اسرائیل پول ما را به این دلیل که نمی‌خواهد تشکیلات اموالی را برای مردم فلسطین در غزه ارسال کند، توقیف می کند».

ابوردینه تاکید کرد که واشنگتن می تواند جنگ با غزه را متوقف کند، اما مایل به این کار نیست زیرا چند ماه دیگر انتخابات را در پیش دارد و تنها چیزی که برای آمریکا اهمیت دارد، امنیت اسرائیل است.

بلینکن روز گذشته –چهارشنبه- با محمود عباس در رام الله دیدار کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز