خبرگزاری کار ایران

نشست یک‌ساعته بلینکن و نتانیاهو درباره آزادی گروگان‌ها و وضعیت غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۴۲۱

وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -چهارشنبه- طی دیداری یک ساعته در تل‌آویو درباره «آخرین تلاش‌ها برای تضمین آزادی همه گروگان‌های باقی‌مانده و اهمیت افزایش کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان آواره در سراسر غزه» رایزنی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -چهارشنبه- طی دیداری یک ساعته در تل‌آویو درباره «آخرین تلاش‌ها برای تضمین آزادی همه گروگان‌های باقی‌مانده و اهمیت افزایش کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان آواره در سراسر غزه» رایزنی کردند. 

وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بلینکن بر «حمایت ایالات متحده از تشکیل کشور فلسطینی به عنوان بهترین راه برای تضمین صلح و امنیت پایدار برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها و یکپارچگی بیشتر برای منطقه، تأکید کرد». 

وی همچنین نیاز فوری به تنش‌زدایی در کرانه باختری و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها را یادآورد شد. 

دفتر نتانیاهو نیز با اشاره به این دیدار اعلام کرد که این نشست با یک جلسه طولانی با حضور وزیر جنگ و همچنین رهبران امنیتی و اطلاعاتی این رژیم دنبال شد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین قرار است در قالب بخشی از سفر خاورمیانه‌ای خود به کرانه باختری رود اردن نیز سفر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز