خبرگزاری کار ایران

رادیو ارتش اسرائیل:

گانتز برای سرنگونی نتانیاهو به حزب لیکود متوسل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۵۱۷

رادیو ارتش اسرائیل از تلاش عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای سرنگونی نخست‌وزیر این رژیم با توسل به حزب لیکود خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، رادیو ارتش اسرائیل امروز -دوشنبه- اعلام کرد که «بنی گانتز»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «وحدت ملی» با توسل به اعضای حزب لیکود تلاش کرد تا «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم را سرنگون کند.

به گزارش رادیو، نمایندگانی از سوی گانتز در تلاش برای تبلیغ جایگزینی نتانیاهو اخیرا با وزرا و اعضای کنست از حزب لیکود تماس گرفتند.

در ادامه این گزارش آمده است: «به اعضای لیکود گفته شده است که اگر موفق شوند اعتماد سازنده خود را از نتانیاهو (در کنست) سلب کنند به گونه‌ای که دولت سرنگون نشود، آینده سیاسی خود را در حزب وحدت ملی را تضمین  خواهند کرد».

تلاش‌ها برای سرنگونی نتانیاهو بر این ایده متمرکز است که او با نامزد دیگری از حزب لیکود جایگزین شود.

در همین راستا، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که نزدیکان گانتز نامزدهای مختلفی از حزب لیکود را برای تصدی پست نخست وزیری پیشنهاد کردند و خواستار انتصاب گانتز به این سمت نشده‌اند.

در این گزارش تاکید شده است: «ایده اصلی این است که یک نامزد برای یک دوره مشخص تعیین شود که متعهد شود در آینده برای ریاست لیکود نامزد نخواهد شد».

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که گانتز از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز