خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۶۶

ارسال تجهیزات پدافند هوایی به پایگاه «برج ۲۲» از سوی آمریکا، ابراز نگرانی شورای امنیت نسبت به وضعیت وخیم بشردوستانه در غزه و ادعای سنتکام درباره سرنگونی موشک کروز ضدکشتی انصارالله در دریای سرخ از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، قانون‌گذار جمهوری‌خواه ایالت آریزونا تأکید کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا به لحاظ قانونی مجوز آغاز جنگ با ایران را ندارد.

- هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به حمله پهپادی اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن، گفت که این ایالات متحده است که زمان و نوع حمله تلافی‌جویانه را تعیین می‌کند.

- سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا با اشاره به حمله پهپادی اخیر به پایگاه نظامی ایالات متحده در اردن و واکنش نظامی احتمالی این کشور، تأکید کرد که آمریکا باید از ورود به یک جنگ دیگر در خاورمیانه خودداری کند.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، رویکردهای دولت آمریکا علیه تهران را محکوم کرد.

 

- رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی، خواستار اقدام جدی کشورش علیه تهران شد.

 

- یک مقام آمریکایی گفت که این کشور در حال ارسال تجهیزات پدافند هوایی بیشتری به پایگاه «برج ۲۲» در اردن است که یکشنبه گذشته هدف حمله پهپادی قرار گرفته بود.

 

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی سرنگونی یک موشک کروز ضدکشتی انصارالله در دریای سرخ شد.

 

- یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت که پاسخ این کشور به حمله پهپادی اخیر در پایگاه ایالات متحده در اردن، «طی چند روز و با حمله به اهداف متعدد» انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز