خبرگزاری کار ایران

جان کربی:

این آمریکا است که زمان و نوع حمله تلافی‌جویانه را تعیین می‌کند/ رویکردی چند لایه شامل اقدام‌های متعدد انجام خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۱۸

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به حمله پهپادی اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن، گفت که این ایالات متحده است که زمان و نوع حمله تلافی‌جویانه را تعیین می‌کند.

به گزارش ایلنا، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به حمله پهپادی اخیر به پایگاه نظامی آمریکا در اردن، گفت که این ایالات متحده است که  زمان و نوع حمله تلافی‌جویانه را تعیین می‌کند.

وی بدون اشاره به هیچ‌گونه شواهدی، مدعی شد که حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در اردن، «مشخصات گروه‌های مورد حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق را دارد». 

کربی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «با این که هنوز نمی‌توانیم جزئیاتی درباره پهپادی که منجر به کشته شدن سه سرباز آمریکایی شد را با شما در میان بگذاریم، اما می‌دانیم که در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیزات نظامی از جمله پهپاد در اختیار این گروه‌ها قرار می‌دهد». 

وی همچنین مدعی شد: «در واکنش به این حملات، تصمیم داریم توان انجام حملات احتمالی آتی آنها را به شدت کاهش داده و هم‌زمان که پیام شفافی به حامیان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارسال می‌کنیم. رویکردی چند لایه که شامل اقدام‌های متعدد است، انجام خواهیم داد».

کربی به جزئیات بیشتری در این‌باره اشاره نکرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز