خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند:

هشدار یک کشور عربی به حزب الله درباره عملیات بزرگ اسرائیل در عمق خاک لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۵۶

رسانه‌های لبنان از هشدار یک کشور عربی به حزب الله درباره قصد اسرائیل برای انجام علیات بزرگ در عمق خاک لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آی ۲۴ نیوز، یک کشور عربی به حزب الله هشدار داده است که اسرائیل عملیات بزرگی را در عمق خاک لبنان آغاز خواهد کرد. 

کانال ال بی سی آی لبنان گزارش داد که یکی از کشورهای عربی اطلاعاتی را به حزب الله ارائه کرده است مبنی بر اینکه  تل آویو عملیات بزرگی را در عمق لبنان آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که شبکه رسمی رژیم صهیونیستی کان به نقل از یک مقام غربی در لبنان گزارش داد که هیچ پیشرفتی در تلاش‌های انجام شده برای حل وضعیت در جبهه شمالی حاصل نشده است. 

بر اساس این گزارش، از نظر طرف لبنانی، کلید حل وضع موجود در حال حاضر در غزه است، یعنی توقف درگیری در نوار غزه نه در بیروت».

شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل درباره دیدار «اولا دیهل»، معاون رئیس سرویس اطلاعاتی آلمان که دو هفته پیش در بیروت با «نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان انجام شد، اعلام کرد: «این نشست فوق‌العاده هیچ نتیجه جدی به همراه نداشت و طرف آلمانی نتوانست حزب الله را به جدایی بین جبهه لبنان و غزه متقاعد کند».  

بر اساس این گزارش، قاسم در این نشست از صحبت درباره هرگونه راهکاری در جبهه لبنان پیش از توقف جنگ در غزه خودداری کرد و از مقام آلمانی خواست تا اسرائیل را برای توقف حملاتش تحت فشار قرار دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز