خبرگزاری کار ایران

منبع آگاه:

پوتین و اردوغان به زودی گفت‌و‌گو می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۷۵

یک منبع آگاه در ریاست جمهوری ترکیه از گفت‌و‌گوی تلفنی قریب الوقوع رئیس جمهور این کشور با همتای روس خود خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، یک منبع آگاه در ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که احتمالا «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور این کشور به زودی با «ولادیمیر پوتین»، همتای روس خود به زودی تلفنی گفت‌و‌گو می کند.

این منبع گفت: «رهبران دو کشور و هیئت های مرتبط دائما در تماس هستند و رؤسای جمهور دو کشور روابط متمایز به اعتماد متقابل و عمیق را توسعه داده‌اند. ما درباره گفت‌و‌گوها پیشتر اعلام کردیم که تلاش‌هایی برای توافق دیدار شخصی دو رهبر در حال انجام است. گفت و گوهای تلفنی نیز احتمالا در آینده نزدیک انجام خواهد شد اما تاریخ مشخصی را در این باره اعلام نمی کنیم».

ریاست جمهوری ترکیه پیش از این اعلام کرده بود که اکنون مقدمات دیدار پوتین و اردوغان در حال انجام است و جزئیات از طریق مجاری دیپلماتیک در حال بررسی است، اما هنوز اطلاعات مشخصی از تاریخ و مکان آن در دست نیست.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین نیز روز گذشته –چهارشنبه- گفت که ارتباط بین پوتین و اردوغان باید ادامه داشته باشد، اما هنوز تاریخی برای ملاقات جدید برای آنها تعیین نشده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز