خبرگزاری کار ایران

وزیر دارایی اسرائیل:

حتی یک شِکِل به تشکیلات خودگردان نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۸۷

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره انتقال وجوه مالیاتی فلسطین به تشکیلات خودگردان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، « بتسلئیل اسموتریچ،»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه امریکا درباره انتقال وجوه مالیاتی فلسطین به تشکیلات خودگردان گفت که حتی یک شکل هم به آنها نمی‌دهیم.

وی در حساب کاربری ایکس نوشت: «به بلینکن خوش آمد می‌گوییم، از حمایت آمریکا از اسرائیل بسیار قدردانی می‌کنیم، اما ما همیشه مطابق با منافع اسرائیل عمل خواهیم کرد. بنابراین با تمام قدرت به مبارزه ادامه خواهیم داد». 

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در گزافه گوئی‌هایی مدعی شد:‌ «ما می‌توانیم حماس را نابود کنیم. حتی یک شکل به تشکیلات خودگردان فلسطین منتقل نمی‌کنیم تا به خانواده های نازی ها در غزه بدهد».

این وزیر تندرو ادامه داد: «ما تلاش خواهیم کرد تا درهای غزه را به روی مهاجرت داوطلبانه آوارگان باز کنیم، همان طور که جامعه جهانی در ارتباط با پناهجویان از سوریه و اوکراین عمل کرد». 

بلینکن روز گذشته - سه‌شنبه- در کنفرانس مطبوعاتی در تل‌آویو گفت که مقام‌های اسرائیلی باید وجوه تخصیص یافته به بودجه فلسطین را آزاد کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز