خبرگزاری کار ایران

منابع پزشکی:

وزیر دفاع آمریکا به سرطان پروستات مبتلا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۵۱

منابع پزشکی اعلام کردند که وزیر دفاع ۷۰ ساله آمریکا به سرطان پروستات مبتلا شده و بستری مخفیانه اخیر وی در بیمارستان برای عمل جراحی و بعداً برای درمان عفونت ادراری مربوط به آن عمل بود.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، منابع پزشکی اعلام کردند که «لوید آستین» وزیر دفاع ۷۰ ساله آمریکا به سرطان پروستات مبتلا شده و بستری مخفیانه اخیر وی در بیمارستان برای عمل جراحی و بعداً برای درمان عفونت ادراری مربوط به آن عمل بود.

آستین در تاریخ ۲۲ دسامبر برای درمان سرطان در بیمارستان نظامی «والتر رید» بستری شد و پس از عمل جراحی بامداد روز بعد از این بیمارستان مرخص شد.

با این وجود، وی به دلیل عوارض ناشی از این جراحی از جمله علائمی چون حالت تهوع همراه با درد شدید شکم، لگن و پا در اول ژانویه دوباره در بیمارستان نظامی والتر رید بستری شد و آزمایشات انجام‌شده نشان داد که وی عفونت ادراری دارد.

بستری شدن آستین در بیمارستان تا چند روز از مقام‌های ارشد آمریکا مخفی مانده بود و این امر انتقادهایی را به دنبال داشت. 

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: «هیچ کس در کاخ سفید تا امروز صبح نمی‌دانست که آستین به سرطان پروستات مبتلا شده است».

وی افزود که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا بلافاصله پس از آن در جریان این امر قرار گرفت. 

کربی پیش از این تأکید کرده بود که برنامه‌ای برای برکناری آستین در دستور کار نیست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز