خبرگزاری کار ایران

انتقاد ترامپ از پنهان‌کاری درباره بستری شدن وزیر دفاع آمریکا در بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۴۵

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از وزیر دفاع این کشور به دلیل پنهان‌کاری درباره موضوع بستری شدن خود در بیمارستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از «لوید آستین»، وزیر دفاع این کشور به دلیل عدم اعلام حضور چند روزه خود در بیمارستان انتقاد کرد و خواستار برکناری فوری وی شد.

ترامپ در پلتفرم «تروث سوشال» نوشت: «لوید آستین، وزیر دفاع شکست‌خورده باید فورا به دلیل رفتار نامناسب حرفه‌ای و کوتاهی در انجام وظایف خود برکنار شود».

وی افزود: «وزیر دفاع یک هفته ناپدید شده بود و هیچ کس حتی جو بایدن، رئیس متقلب او نمی‌دانست کجاست».

ترامپ عملکرد وزیر دفاع را ضعیف دانست و گفت که او و «مارک میلی»، رئیس سابق ستاد ارتش باید مدت‌ها پیش به دلایل بسیاری به ویژه تسلیم فاجعه‌بار در افغانستان که چه بسا شرم‌آورترین لحظه در تاریخ کشورمان بود، اخراج می شدند.

پیش از این نیز «مایک پنس»، معاون ترامپ درمان مخفیانه آستین در بیمارستان را غیرقابل قبول توصیف و تاکید کرده بود که آمریکایی‌ها حق دارند از وضعیت سلامتی او با خبر شوند.

وزارت دفاع آمریکا به مدت سه روز اطلاعات کاخ سفید را درباره بستری شدن آستین در بیمارستان مخفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز