خبرگزاری کار ایران

ترامپ: بایدن تا ۱۰ ماه آینده آمریکا را ویران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۵۵

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت که همتای کنونی وی جهان را به سمت جنگ جهانی سوم و ویرانی ایالات متحده تا ده ماه آینده سوق می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جریان تجمعی در ایالت آیووا گفت که «جو بایدن»، همتای کنونی او ممکن است جهان را به جنگ جهانی سوم سوق دهد و تا ۱۰ ماه آینده پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری باعث ویرانی آمریکا شود.

ترامپ افزود: «آن‌ها با هیچ کس رفتار درستی ندارند، بنابراین ممکن است شما با جنگ جهانی سوم روبرو شوید. اگرچه به زمان انتخابات نزدیک شده‌ایم، اما در واقعیت به آن نزدیک نیستیم، زیرا ۱۰ ماه برای نابودی کامل کشورمان کافی است». 

وی بار دیگر تاکید کرد که اگر رئیس‌جمهور ایالات متحده بود، جنگ در اوکراین و درگیری فلسطین و اسرائیل هرگز رخ نمی‌داد و او می‌توانست او اوضاع را در شبه‌جزیره کره تحت کنترل نگه دارد، زیرا برخلاف بایدن توانایی تعامل با رهبران جهان را دارد.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ادامه داد: «آن‌ها تعامل خوب من با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را دوست نداشتند، من دوست دارم با افرادی که  هزار و ۶۰۰ کلاهک هسته‌ای دارند، تعامل داشته باشم».

ترامپ در ادامه خود را تنها نامزدی توصیف کرد که می‌تواند ایالات متحده را نجات دهد. وی افزود: «شما با من به عنوان رئیس‌جمهور شاهد جنگ جهانی سوم نخواهید بود».

این در حالی است که بایدن نیز در سخنرانی روز جمعه در پنسیلوانیا گفت که ترامپ آماده است دموکراسی را قربانی کند تا به قدرت برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز