خبرگزاری کار ایران

نامه یحیی سنوار به رهبران حماس درباره دستاوردهای مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۰۰

رهبر جنبش حماس در نوار غزه نامه مهمی را درباره دستاوردهای مقاومت علیه اشغالگران به رهبران و اعضای این جنبش ارسال کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «یحیی سنوار»، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته نامه مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی جنبش ارسال و طی آن تاکید کرد که گردان‌های عزالدین قسام در نبردی شدید، سخت و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر اسرائیل هستند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و مادی سنگینی شده است.

السنوار در این نامه افزود: «گردان های القسام  در جریان جنگ زمینی دستکم ۵ هزار سرباز و افسر اسرائیلی را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته شدند، یک سوم دیگر به شدت مجروح شدند و یک سوم آخر نیز درگیر ناتوانی های دائمی شدند. ۷۵۰ خودروهای نظامی نیز به طور کامل یا جزئی از تخریب شدند». 

وی گفت که گردان های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن این رژیم ادامه می دهند و تسلیم شرایط آن نمی شوند.

سنوار در این نامه از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و تاکید کرد که آنها الگوهای بی نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و همبستگی ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت رنج مردم را بهبود بخشد و زخم و استواری آنها را تقویت کند.

نامه سنوار در پی پیشنهادهای دریافت شده توسط رهبری حماس از اشغالگران از طریق میانجیگران قطری و مصری برای آتش بس موقت منتشر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز