خبرگزاری کار ایران

افسر اطلاعاتی سابق آمریکا:

نیروهای ناتو توان رویارویی با ارتش روسیه را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۷۳

افسر اطلاعاتی سابق آمریکا تاکید کرد که ناتو اعتبار خود را به عنوان یک قدرت نظامی ویرانگر از دست داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «اسکات ریتر»، افسر سابق اطلاعاتی آمریکا گفت که ناتو اعتبار خود را به عنوان یک قدرت نظامی ویرانگر کاملا از دست داده است و نیروهای قوی آن در هیچ نوع رویارویی مستقیم با ارتش روسیه مقاومت نخواهند کرد.

ریتر افزود: «ناتو اعتبار خود را از دست داده است. فلسفه شکل گیری ناتو تشکیل ائتلافی بزرگ از یک ارتش عظیم و مجهز به آخرین تجهیزات و سلاح ها را جمع آوری بود، اما اکنون مشخص شده است که این سلاح ها فقط آشغال هستند و ارتش ناتو بی فایده است».

وی بر وخامت وضعیت ارتش آلمان و کاهش توان صنعتی این کشور به دلیل تحریم های غرب علیه روسیه تاکید کرد که همین امر باعث شد برلین نتواند تانک برای نیروهای خود فراهم کند. 

ریتر  با اشاره به اینکه ارتش آلمان متشکل از مردانی چاق است، افزود: «آنها یک نیروی مسلح برای زمان صلح هستند و افرادی که در حال حاضر به ارتش آلمان می‌پیوندند کسانی هستند که نتوانسته‌اند یک شغل عادی پیدا کنند. آنها هرگز تمرینات دویدن اجباری با تجهیزات را انجام نداده اند و نقاط قوت ندارند».

وی در پایان گفت: «خبر خوب برای ناتو این است که روسیه قصد حمله به آلمان را ندارد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز