خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

تونل‌های حماس در برابر پمپاژ احتمالی آب، مقاوم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۸۱۱

سخنگوی حماس تأکید کرد که این گروه تونل‌های خود را به گونه‌ای ساخته‌ای است که در برابر تلاش های احتمالی برای پمپاژ آب به داخل آنها مقاوم باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، »اسامه حمدان» سخنگوی حماس تأکید کرد که این گروه تونل‌های خود را به گونه‌ای ساخته‌ای است که در برابر تلاش های احتمالی برای پمپاژ آب به داخل آنها مقاوم باشد.

حمدان که در یک کنفرانس خبری در بیروت صحبت می‌کرد، در پاسخ به گزارش‌های مربوط به تزریق احتمالی آب به تونل‌ها توسط صهیونیست‌ها گفت: «تونل‌‌ها توسط مهندسان آموزش‌دیده و تحصیلکرده ساخته شده است که تمام موارد احتمالی از جمله پمپاژ آب را در نظر گرفته‌اند. (تونل‌ها) بخشی جدایی‌ناپذیر از مقاومت هستند و همه پیامدها و حملات محتمل در نظر گرفته شده است».

اسرائیل به ایالات متحده اعلام کرده است که آغاز به «آزمایش دقیق» پمپاژ  با آب دریا در برخی از تونل‌های حماس «به صورت محدود» کرده است تا ارزیابی کند که آیا این عملیات می‌تواند برای تخریب شبکه تونل‌های این گروه در مقیاس بزرگ‌تر انجام شود یا خیر.

حمدان به طور جداگانه به موضوع گفت‌وگوهای جدید احتمالی با هدف آزادسازی گروگان‌های بیشتری که در داخل غزه نگهداری می‌شوند، پرداخت و تأکید کرد که تا پایان کامل تجاوز به غزه و پاسخگویی به مطالبات مقاومت، مذاکره و بازگشت اسرا انجام نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز