خبرگزاری کار ایران

دمشق در دور دوم مذاکرات ژنو شرکت می‌کند

کد خبر : ۱۴۲۶۹۹

روسیه هیچ تردیدی ندارد که دولت سوریه در دور دوم مذاکرات ژنو برای حل بحران سوریه شرکت می‌کند.

مسکو اعلام کرد که دولت سوریه در دور دوم مذاکرات ژنو برای حل بحران این کشور شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه پیش از آغاز مذاکرات مسئولان روسی و «احمد جربا» رئیس ائتلاف مخالفان سوری در مسکو به خبرنگاران گفت که روسیه هیچ تردیدی ندارد که دولت سوریه در دور دوم مذاکرات ژنو برای حل بحران سوریه شرکت می‌کند.

این در حالی است که روز گذشته - دوشنبه - یک منبع سوری گفت که دور دوم مذاکرات دولت و مخالفان سوریه در ژنو که قرار است دهم فوریه برگزار شود با چند روز تأخیر یا بیشتر برگزار می‌شود.

منبع سوری افزود که هنوز زمان قطعی برگزاری دور دوم مذاکرات دولت و مخالفان سوریه مشخص نشده است.

در پایان دور نخست مذاکرات هیئت‌های مذاکره کننده دولت سوریه و ائتلاف مخالفان سوری در ژنو، «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دهم فوریه را برای برگزاری دور دوم مذاکرات میان دولت و مخالفان سوری مشخص کرد.

بنا بر این گزارش، دور نخست مذاکرات دولت و مخالفان سوریه که با میانجیگری ابراهیمی در ژنو برگزار شد، بدون دستیابی به هیچ گونه نتیجه‌ای به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز