خبرگزاری کار ایران

شهادت دو تن از اعضای کادر پزشکی بیمارستان «العوده» در شمال غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۲۳۴

سازمان جهانی بهداشت از شهادت دو تن از اعضای کادر پزشکی بیمارستان «العوده» در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، سازمان جهانی بهداشت شامگاه گذشته -شنبه- اعلام کرد که دو تن از اعضای کادر پزشکی بیمارستان «العوده» در شمال نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. 

این سازمان با انتشار بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد که از حملات مداوم ارتش رژیم صهیوینستی به خدمات بهداشتی در نوار غزه وحشت دارد.

در این بیانیه آمده است که بیمارستان العوده از ۵ دسامبر تحت محاصره است و دو تن از اعضای کادر پزشکی آن در حین کار به شهادت رسیدند.

این سازمان نگرانی عمیق خود را نسبت به سلامت بیماران، کادر پزشکی و سایر افراد باقیمانده در بیمارستان العوده و همچنین ایمنی سایر مراکز پزشکی، کارکنان و بیماران آنها در سراسر غزه بیان کرده است. 

سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد که خدمات بهداشتی یک هدف نیست.

این سازمان خواستار احترام به حقوق انسانی بین‌المللی و تامین حفاظت مؤثر از غیرنظامیان و خدمات بهداشتی و درمانی شد و به برقراری آتش‌بس در غزه دعوت کرد. 

وزارت بهداشت غزه نیز پیشتر از شهادت دو تن از اعضای کادر پزشکی بیمارستان العوده و کشته و زخیم شدن بسیاری از زنان باردار خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز