خبرگزاری کار ایران

مذاکرات سه‌جانبه آمریکا، ژاپن و کره جنوبی با محوریت کره شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۹۷

سئول اعلام کرد که کره جنوبی، آمریکا و ژاپن اولین گفت‌وگوهای سه‌جانبه کاری برای پیگیری یافتن راه‌های تقویت همکاری در برابر تهدیدات سایبری کره شمالی برگزار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از یونهاپ، سئول اعلام کرد که کره جنوبی، آمریکا و ژاپن اولین گفت‌وگوهای سه‌جانبه کاری برای پیگیری یافتن راه‌های تقویت همکاری در برابر تهدیدات سایبری کره شمالی برگزار کردند.

‌این مذاکرات روز گذشته در توکیو به مدیریت ‌مدیرکل امور هسته‌ای وزارت خارجه کره جنوبی، ‌معاون نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی و ‌سفیر ژاپن و مسئول سیاست سایبری این کشور انجام شد.

این گفت وگو به‌عنوان بخشی از توافق حاصل شده بین یون رؤسای جمهور آمریکا و کره جنوبی و ‌نخست وزیر ژاپن در جریان اجلاس کمپ دیوید انجام شد.

طرفین درباره راه‌های مقابله با سرقت ارزهای دیجیتال توسط کره شمالی و سایر فعالیت‌های سایبری غیرقانونی آن کشور با هدف تأمین مالی برنامه‌های توسعه هسته‌ای و موشکی این کشور بحث کردند.

این وزارتخانه در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که سه کشور همچنین توافق کردند همکاری با جامعه بین‌المللی و بخش خصوصی را برای جلوگیری از فعالیت کارگزاران کره شمالی در بخش فناوری اطلاعات افزایش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز