خبرگزاری کار ایران

تغییر مسیر کشتی‌های اسرائیلی از ترس انصارالله

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۵۳

بخش کشتیرانی اسرائیل در میانه افزایش نگرانی‌ها از خسارت‌های ناشی از حمله به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ، به سبب تغییر مسیرهای دریایی خود با افزایش هزینه ها روبرو شده که با ترس اسرائیل برای از دست دادن بازارهای اصلی و توقیف کالاهای صادراتی اساسی همراه است.

به گزارش ایلنا به نقل از العربی الجدید، بخش کشتیرانی اسرائیل در میانه افزایش نگرانی‌ها از خسارت‌های ناشی از حمله به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ، به سبب تغییر مسیرهای دریایی خود با افزایش هزینه ها روبرو شده که با ترس اسرائیل برای از دست دادن بازارهای اصلی و توقیف کالاهای صادراتی اساسی همراه است.

 العربی الجدید نوشت: «‌در هفته‌های اخیر سه کشتی اسرائیلی مورد حمله قرار گرفته‌اند که کشتی‌های اسرائیلی را به تغییر مسیر و دورزدن از طریق قاره آفریقا برای رسیدن به دریای مدیترانه وادار کرده است.»

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط «فریتوس» که یک شرکت ردیابی حمل ونقل است، هزینه‌های حمل و نقل از جین به بندر اسدود اسرائیل در دریای مدیترانه تنها دو دو هفته اخیر بین ۹ تا ۱۴ درصد افزایش داشته است.

طبق داده‌های مذکور، این افزایش هزینه‌ها با واقعیت حمل و نقل بین کشورهای آسیایی و کشورهای مدیترانه‌ای که در دو هفته اخیر ماه گذشته به میزان ۷ درصد کاهش داشته مغایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز