خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

خروج باقی اسرای دشمن از غزه، مشروط به آزادی تمام اسرای فلسطینی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۸۲

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال آغاز آتش‌بس موقت از صبح امروز -جمعه-اعلام کرد که باقی اسرای دشمن تنها زمانی از غزه خارج می‌شوند که تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی آزاد شوند.

به گزارش ایلنا، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال آغاز آتش‌بس موقت از صبح امروز -جمعه-اعلام کرد که باقی اسرای دشمن تنها زمانی از غزه خارج می‌شوند که تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی آزاد شوند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، النخاله افزود: «اگر تلفات میدانی وارد شده به دشمن در میدان نبود آنها هرگز این توافق را نمی‌پذیرفتند، ما در ادامه دشمن را مجبور به پذیرش توافقی بزرگ‌تر خواهیم کرد تا تمام اسرای فلسطینی آزاد شوند».

النخاله اعلام کرد: «آتش‌بس اعتراف آشکار به شکست دشمنی است که دچار خسارت میدانی شده و با وجود پشتیبانی هوایی از پیشروی زمینی عاجز مانده است. این توافق پس از یک ماه تجاوز زمینی که مورد حمایت آمریکا و اروپا و سکوت دیگر کشورها بود و شعار دشمن برای مجبور کردن مقاومت به آزاد سازی اسرای خود تحقق یافت».

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: «تجاوز رژیم صهیونیستی نه تنها واکنشی به اقدام مقاومت در تاریخ هفتم اکتبر بود بلکه حاکی از رویکرد رئیس‌جمهوری آمریکا در ارتباط دادن این حملات به جغرافیای سیاسی خاورمیانه است. اهداف صهیونیست‌ها که از ابتدای این تجاوز اعلام شد همچنان وجود داشته و به همین جهت ما باید برای جنگ به منظور مقابله با این تجاوز و عدم دستیابی دشمن به اهداف خود آماده باشیم و ممکن است پس از آتش بس جنگی سخت‌تر آغاز شود».

وی تاکید کرد: «برادران ما در عراق در میدان حاضر شده و پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار دادند و همچنین در سوریه و یمن. برادران ما در حزب الله از جنوب لبنان ما را در برابر دشمن یاری کردند و خسارت‌های زیادی به آنها وارد کرده و شهرک‌نشینان را مجبور به ترک شهرک‌های خود کردند. به کسانی که از حاکمیت بر غزه سخن می‌گویند اعلام می‌کنم به بیهوده گویی پایان داده و به دفاع از مردم خود بپردازید که این تنها راه آزادی است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز