خبرگزاری کار ایران

الجزیره خبر داد:

توافق قریب الوقوع برای برقراری آتش‌بس در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۸۳

یکی از رهبران جنبش حماس از توافق قریب الوقوع برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «عزت الرشق»، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: «تا چند ساعت دیگر توافق آتش‌بس با اسرائیل اعلام خواهد شد. این توافق برای جنبش قابل قبول خواهد بود». 

الرشق توضیح داد:‌ «جزئیات توافق آتش‌بس در ساعات آینده فاش خواهد شد. برادران قطری جزئیات را اعلام می‌کنند».

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها به ویژه «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تکمیل توافق‌آتش‌بس تعلل کردند، افزود: «آنها تلاش می‌کنند در سایه جنگ و تجاوز  مذاکره کنند تا مقاومت را شکست دهند اما این اتفاق نشدنی است». 

الرشق همچنین فاش کرد که در قبال آزادی اسرای رژیم اشغالی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم آزاد خواهند شد و در صورت اعلام توافق، برای ما قابل قبول و رضایت‌بخش بوده و مطالبات مقاومت را برآورده خواهد کرد. 

در همین زمینه «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از کشور گفت که این جنبش به دستیابی به توافق آتش بس با اسرائیل نزدیک شده است.

هنیه گفت: «جنبش پاسخ خود را به برادران قطر و میانجی‌ها داده است و ما به توافق آتش بس نزدیک شده‌ایم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز