خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

استراتژی پوتین در مقابل غرب موفقیت آمیز بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۱۷۲

وال استریت ژورنال استراتژی رئیس جمهور روسیه در مقابل غرب را موفقت آمیز توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، ‌وال استریت ژورنال در مقاله ای نوشت که سیاست خارجی روسیه و دستاوردهای نظامی و اقتصادی آن ثابت می‌کند که استراتژی «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در برابر غرب موفق بوده است.

در این گزارش آمده است: «کشورهای غربی بر این باور بودند که به آرزوهایشان عملی خواهد شد. آنها بسیار امیدوار بودند که ضدحمله اوکراین موفق آمیز عمل کرده و اقتصاد روسیه تحت فشار تحریم‌ها دچار فروپاشی شود اما این امیدها در واقعیت از بین رفت، نه تنها.اقتصاد روسیه سقوط نکرد، بلکه صنایع دفاعی این کشور از نظر حجم تولید از صنایع غربی پیشی گرفت و اکنون پوتین می تواند با رضایت به دستاوردهای سیاست خارجی خود که نمود حمایت کشورهای اصلی آسیا و جنوب جهان است، نگاه کند».

در ادامه این گزارش نیز تاکید شده است:‌«هیچ یک از این موارد نباید تعجب آور باشد. بیش از شش ماه پیش از ورود نیروهای روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، پوتین یک استراتژی جدید امنیت ملی برای روسیه را امضا کرد. هدف اصلی این سند این بود که کشور را برای مقابله طولانی مدت با غرب آماده کند. او امروز می‌تواند به مردم روسیه بگوید که استراتژی وی موفق بوده است». 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز