خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۱۶

برگزاری تظاهرات حمایت از فلسطین در نیویورک، درخواست عباس برای برگزاری نشست اضطراری سران کشورهای عربی و انصراف «مایک پنس» از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از کاندیداتوری در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ انصراف داد.

- رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار برگزاری نشست اضطراری سران کشورهای عربی برای بحث در مورد پیامدهای جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شد.

- سخنگوی گردان‌های قسام تأکید کرد که به دشمن صهیونیستی که روزانه تهدیدات خود را برای حمله زمینی تکرار می‌کند، اعلام می‌کنیم که ما منتظر هستیم تا انواع جدیدی از مرگ را به نیروهایش بچشانیم.

- پلیس نیویورک روز شنبه پس از اینکه گروه بزرگی از تظاهرکنندگان هوادار فلسطین تجمع بزرگی در این شهر برگزار کردند، تمام خطوط پل بروکلین در نیویورک را به طور موقت مسدود کرد.

- در پی انتقاد ترکیه از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، این رژیم تمامی کارکنان دیپلماتیک خود را از ترکیه فراخواند.

 

- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم تصمیم دارد «فوریت» هشدار خود به غیرنظامیان غزه برای انتقال به مناطق جنوب این منطقه را هم‌زمان با پیشبرد عملیات زمینی اسرائیل در غزه افزایش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز