خبرگزاری کار ایران

رئیس دومای روسیه:

ناوهای آمریکایی برای آغاز جنگ جدید عازم خاورمیانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۹۹۲

رئیس دومای دولتی روسیه تاکید کرد که ناوهای هواپیمابر آمریکا برای آغاز جنگ جدیدی عازم خاورمیانه می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «ویاچسلاو والودین»، رئیس دومای دولتی روسیه گفت که ناوهای هواپیمابر آمریکا در حال حاضر نه با هدف تضمین صلح بلکه برای آغاز جنگی دیگر به نفع واشنگتن عازم سواحل فلسطین و اسرائیل می‌شوند.

والودین تصریح کرد که واشنگتن ذی نفع اصلی درگیری‌های مسلحانه است.

وی امروز -چهارشنبه- در صفحه تلگرام خود نوشت: «قیمت سهام بزرگ‌ترین شرکت‌های تسلیحاتی آمریکایی پس از تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل افزایش یافت. داده‌های معاملاتی در بورس اوراق بهادار این موضوع را نشان می‌دهد. واشنگتن همیشه از مصائب میلیون‌ها نفر برای پیشبرد منافع اقتصادی خود بهره برده است».

این سیاستمدار روس با بیان اینکه تولید داخلی آمریکا در پی جنگ جهانی اول دو برابر شد، افزود: «واشنگتن از جنگ جهانی دوم برای افزایش توان اقتصادی خود نیز استفاده کرد».

وی توضیح داد: «آمریکا به صورت اعتباری به متحدان خود کمک نظامی ارائه کرد. باید بگویم که کشور ما در ازای کمک‌های آمریکا تنها در سال ۲۰۰۶ بدهی‌های شوروی را بازپرداخت کرد».

والودین در پایان گفت: «دهه‌های طولانی می‌گذرد، اما روش‌های آمریکا تغییر نکرده است . روش‌هایی که در افغانستان، عراق، لیبی و سوریه مشاهده کردیم و امروز نیز در اوکراین شاهد آنها هستیم. واشنگتن برای ثروتمند شدن خود به انجام درگیری‌های مسلحانه تحریک می‌کند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز