خبرگزاری کار ایران

دیلی تلگراف:

بایدن از کنگره ۱۰۰ میلیارد دلار برای کمک به اوکراین می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۷۰۷

روزنامه تلگراف از درخواست رئیس‌جمهور آمریکا از کنگره برای اختصاص ۱۰۰ میلیارد دلار بودجه برای کمک به اوکراین خبر داد.

به گزارش ایلنا، روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از کنگره درخواست خواهد کرد تا بزرگ‌ترین بسته کمک‌های نظامی و انسانی به اوکراین را که باید تا ابتدای سال ۲۰۲۵ کفایت کند، اختصاص دهد.

این روزنامه با اشاره به اینکه حجم این کمک‌ها ممکن است به صد میلیارد دلار برسد، نوشت:‌ «‌دولت دموکرات به دنبال پرهیز از اختلافات جدید با حزب جمهوری‌خواه تا پس از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است».

یک منبع آگاه در گفت و گو با دیلی تلگراف اعلام کرد:‌ «اختصاص بسته بزرگ از حمایت قوی بسیاری از اعضای دولت ایالات متحده برخوردار است. حامیان اوکراین می‌خواهند این یک لایحه برای یک بار ارائه شود تا برای آنها پیش از انتخابات ریاست جمهوری مانع ایجاد نکند». 

یک مقام مسئول در دولت بایدن نیز گفت: «هیچ تصمیمی درباره شکل و اندازه بسته پیش از انتخاب رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا اتخاذ نخواهد شد»

وی تاکید کرد که در حال حاضر امکان اختصاص بسته بزرگی که تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت، بررسی می‌شود و  این یکی از گزینه‌های در حال بررسی است.

این منبع مدعی شد که فرصت خوبی برای کسب موافقت اکثریت اعضای مجلس نمایندگان و سنا درباره پیش نویس قانون کمک‌های مذکور وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز