خبرگزاری کار ایران

پسر بایدن سوم اکتبر به دادگاه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۱۴

پسر رئیس‌جمهور آمریکا سوم اکتبر در دادگاه حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تصمیم صادر شده در روز گذشته -چهارشنبه- «هانتر بایدن»، پسر رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ سوم اکتبر در دادگاهی در ایالت «دلاور» در شرق این کشور حاضر می شود  تا رسما در موضوع نگهداری غیرقانونی سلاح توجیه اتهام شود.

قاضی درخواست هانتر بایدن را که ساکن کالیفرنیا در غرب آمریکاست، برای حضور از طریق تماس تصویری رد کرد.

پس از آنکه تاریخ جلسه در ۲۶ سپتامبر تعیین شد، قاضی با درخواست او برای به تعویق انداختن جلسه دادگاه به مدت یک هفته تا سوم اکتبر موافقت کرد.

«دیوید لولی»، وکیل هانتر بایدن در نامه‌ای به قاضی دادگاه نوشت: «هانتر به جرم خود اعتراف خواهد کرد و دلیلی وجود ندارد که او این دو کلمه را نتواند از طریق ویدئو بیان کند».

اما قاضی «کریستوفر برک» تصمیم خود را این گونه توجیه کرد که این به عنوان نخستین حضور در یکی از معدود موارد در یک پرونده جنایی به شمار می‌رود که طی آن متهم شخصا در دادگاه و در برابر قاضی حاضر می‌شود‌.

وی افزود: «بیشتر اتهامات متهم جدید است و در حضور قبلی وی در جولای ۲۰۲۳ عنوان نشده است، بنابراین برای اولین بار است که در دادگاه مطرح می‌شود».

هانتر بایدن متهم است که در سال ۲۰۱۸ در حالی که سلاح گرم به دست داشت به دروغ اعتیاد خود را انکار کرد اما بعدا به آن اعتراف کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز