خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۸۶

واکنش ایران به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکای در شورای حکام، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به طرطوس و دعوت رهبر کره شمالی از رئیس جمهور سوریه برای سفر به کشورش از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  ناصر کنعانی در واکنش به بیانیه مشترک منتشر شده در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سوی گروه غرب، علیه کشورمان گفت: این بیانیه با محوریت انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا در حالی به انتقاد از وضعیت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرداخته که با تعاملات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون، ایران و آژانس پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ارتقای همکاری‌های خود طبق بیانیه مشترک اسفند ۱۴۰۱ داشته‌اند. 

-  یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با شلیک شماری موشک‌ از سمت دریای مدیترانه به برخی از مواضع پدافند هوایی در طرطوس حمله کرد. 

- خبرگزاری رسمی کره‌شمالی گزارش داد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دعوت «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی برای سفر به پیونگ‌یانگ را پذیرفته است.

- ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که در دوران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق این کشور هرگز خواستار حمله ایالات متحده به ایران نشده بود. 

- سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در تازه‌ترین گزارش ماهانه خود اعلام کرد که تولید روزانه نفت ایران در ماه آگوست به سه میلیون بشکه رسیده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز