خبرگزاری کار ایران

اردوغان:

اجازه نمی‌دهیم کارنامه درخشان ترکیه با نژاد‌پرستی خدشه‌دار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۷۳

رئیس‌جمهور رتکیه بر مبارزه با نژاد‌پرستی در کشورش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه بر  تشدید اقدامات برای مبارزه با قاچاق انسان و جلوگیری از نفوذ صدها هزار مهاجر غیرقانونی تاکید و در عین حال تصریح کرد که ترکیه با این حال اجازه نژادپرستی و بیگانه‌هراسی در کشور را نخواهد داد.

اردوغان افزود: «اقدامات علیه قاچاقچیان انسان در داخل کشور و در خطوط مرزی را تشدید کرده‌ایم».

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون از ورود ۱۴۳ هزار مهاجر غیرقانونی به ترکیه جلوگیری شده است، تاکید کرد: «در حالی که انواع تدابیر برای مقابله با مهاجرت‌های غیرقانونی در حال انجام است، از مهمانان خارجی که به اقتصاد ترکیه کمک می‌کنند، استقبال می‌کنیم». 

اردوغن تاکید کرد: «اجازه نمی‌دهیم نژادپرستی و بیگانه‌هراسی که در تاریخ، فرهنگ و اعتقادات ما جایی ندارد، در جامعه گسترش یابد». 

وی افزود: «ترکیه اجازه نخواهد داد که چند فرد نادان و ناآگاه کارنامه درخشان کشور را که قرن‌ها پناهگاه مظلومان و مستضعفان بوده است، خدشه‌دار کنند».  

رئیس‌جمهور ترکیه درباره مبارزه با تروریسم نیز تاکید کرد که تروریست‌ها راهی غیر از تسلیم شدن در برابر عدالت ترکیه و یا قرار گرفتن در برابر مشت آهنین دولت ندارند‌. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز