خبرگزاری کار ایران

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

وقوع انفجار مهیب در منطقه‌ای صنعتی در شمال تل‌آویو/ متهم شدن ترامپ به تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات در جورجیا/ سفر نماینده آمریکا به منطقه برای پیشبرد روند صلح فراگیر یمن

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۵۵۳

وقوع انفجار مهیب در منطقه‌ای صنعتی در شمال تل‌آویو، متهم شدن ترامپ به تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات در جورجیا و سفر نماینده آمریکا به منطقه برای پیشبرد روند صلح فراگیر یمن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع عبری زبان اعلام کردند که یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی روستای «یعبد» در مجاورت جنین هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفته است.

- «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و ۱۸ نفر از هم‌پیمانان وی توسط دادگاهی در ایالت جورجیا به توطئه برای تغییر غیرقانونی نتیجه انتخابات سال ۲۰۲۰ در این ایالت متهم شدند.

- در جریان انفجاری مهیب در یک پایگاه صنعتی در مرکز شهر «رامات هاشارون» در شمال تل‌آویو که بامداد امروز -سه‌شنبه- رخ داد، دست کم سه نفر زخمی شدند.

- «تیم لیندرکینگ» فرستاده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور یمن به منظور انجام دور جدیدی از گفت‌وگوها برای پیشبرد تلاش‌های تمدید و گسترش آتش‌بس و برقراری صلح فراگیر در یمن به کشورهای منطقه خلیج‌فارس سفر می‌کند.

- «دنیس پوشیلین» رئیس‌جمهوری خودخوانده «دونتسک» از زخمی شدن حداقل شش نفر در نتیجه گلوله‌باران این منطقه توسط اوکراین خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز