خبرگزاری کار ایران

هشدار ترامپ نسبت به احتمال تقلب دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۴

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۸۳

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا نسبت به تقلب رقبای دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نیوز مکس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا هشدار داد که مخالفان سیاسی او از حزب دموکرات ممکن است به دنبال تلقب در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشند.

ترامپ روز گذشته -چهارشنبه- گفت: «ما باید مطمئن شویم که آنها در انتخابات تقلب نمی‌کنند زیرا این پرسشی است که من مدام از خودم می‌پرسم. آیا آنها یک بار دیگر این کار را انجام خواهند داد؟ ایا آنها باز تقلب خواهند کرد؟ ما اجازاه این کار را نخواهیم داد زیرا این انتخابات مهم‌ترین انتخابات در تاریخ کشور ماست و دولت آمریکا اکنون در حال رفتن به جهنم است». 

ترامپ همچنین گفت: «دولت جو بایدن از طریق اتهامات جنایی علیه من  عملا در انتخابات مداخله می‌کند، رقیب سیاسی من دیوانه شده و تلاش می‌کند کمپین ریاست جمهوری من را مختل کند».

وی با اشاره به اینکه هفته آینده برای شرکت در مناظره  نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست جمهوری تصمیم گیری می کند، گفت: «در این باره تصمیم خواهم گرفت. مشارکت را کاملا رد نمی‌کنم، زیرا به طور کلی دوربین‌ها را دوست دارم اما هفته آینده تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد». 

اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات حزب جمهوری‌خواه در سال ۲۰۲۴ روز ۲۳ آگوست برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز