خبرگزاری کار ایران

مشاور پیشین پنتاگون:

آمریکا از اعتراف به شکست در اوکراین فرار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۸۷

مشاور پیشین پنتاگون تاکید کرد که ایالات متحده نمی‌خواهد به شکست کامل در جنگ اوکراین اعتراف کند.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «داگلاس مک گرگور»، مشاور پیشین پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده می‌خواهد کی‌یف را مسئول شکست در جنگ با روسیه معرفی کند و از شکست کامل خود در اوکراین فاصله بگیرد.

مک گرگور تاکید کرد که مقام‌های آمریکایی به دنبال تحریف افکار عمومی از شکست در اوکراین هستند، شکستی که برای همه آشکار شده و سرانجام به مردم آمریکا نیز خواهد رسید.

وی افزود: «آنها به نوعی به دنبال راهی برای فاصله گرفتن از این شکست هستند اما مشاهده می‌کنید که ما هر چه در توان داشتیم، انجام دادیم، به اوکراینی‌ها همه چیز دادیم، اما آنها نتوانستند کاری انجام دهند، در حال حاضر مشکل ‌نهایی همین موضوع است». 

مک گرگور گفت:  «این رویکرد نشان‌دهنده تغییر در تفکر آمریکایی‌هاست، هر چند کاخ سفید هرگز نمی‌خواهد اعتراف کند که اوکراین به فاجعه‌ای برای ایالات متحده تبدیل شده است».

وی تاکید کرد: «اشتباه واشنگتن این بود که روسیه را دست کم گرفت و همه مردم اوکراین را قربانی کرد. اکنون نیز در تلاش است تا راه‌های مختلفی برای برون رفت از این وضعیت بیابد».

مشاور پیشین پنتاگون در پایان گفت: «یک راه این است که فاجعه را پنهان کنیم، اوکراینی‌ها را عامل همه مشکلات بدانیم و از آنجا خارج شویم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز