خبرگزاری کار ایران

واکنش مسکو به تصمیم فرانسه برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۷۴

سخنگوی کرملین تصمیم پاریس برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین را اشتباه و خطرناک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد که طرح فرانسه برای ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین یک تصمیم اشتباه و پر از عواقب منفی برای کی‌یف  است.

پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: «تصمیم فرانسه برای انتقال موشک‌های دوربرد به اوکراین، روسیه را مجبور به پاسخ خواهد کرد».

وی در عین حال تاکید کرد که این تصمیم فرانسه بر روند عملیات نظامی ویژه تاثیری نخواهد داشت.

پسکوف افزود: «البته هنوز باید درباره این موضوع شفاف‌سازی شده و تعریف گسترده‌تری ارائه شود. از نظر ما این تصمیم اشتباهی است که برای اوکراین عواقبی به همراه دارد زیرا طبیعتا ما را مجبور به  اقدام تلافی خواهد کرد». 

وی ادامه داد: «یک بار دیگر رویکرد اصولی در قبال چنین تصمیماتی را تکرار می کنیم، این تصمیم‌ها نمی‌تواند بر روند وقایع در چارچوب عملیات ویژه نظامی تاثیر بگذارد و فقط بار رژیم کی‌یف را افزایش دهد».

«امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه امروز اعلام کرد که فرانسه برای حمایت از ضد‌حمله نیروهای اوکراینی موشک‌های دوربرد به کی‌یف ارسال می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز