خبرگزاری کار ایران

درگیری فیزیکی نمایندگان پارلمان اوکراین

کد خبر : ۱۳۷۵۱۹

در جریان این درگیری که هم‌زمان با رای‌گیری برای تصویب لایحه بودجه سال ۲۰۱۴ میلادی صورت گرفت٬ چند نماینده پارلمان زخمی شدند.

همزمان با رای‌گیری برای تصویب لایحه بودجه سال ۲۰۱۴ میلادی، پارلمان اوکراین امروز – پنجشنبه - به صحنه زد و خورد بین نمایندگان موافق و مخالف این طرح تبدیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز٬ در جریان این درگیری چند نماینده پارلمان زخمی شدند.

در طرح بودجه سال جاری میلادی اوکراین سه و شش دهم کسری پیش‌بینی شده است و احتمالا دولت برای جبران این کسری بودجه به افزایش مالیات و عوارض گمرکی متوسل خواهد شد.

بودجه سال جاری اوکراین انتقاد رهبران مخالفان را برانگیخته است. آنها می‌گویند در این طرح برای خدمات اجتماعی بودجه ناچیزی درنظر گرفته شده است.

هزاران نفر از هواداران دولت با برپایی تظاهراتی در برابر پارلمان اوکراین در کی‌یف، حمایت خود را از طرح بودجه حزب حاکم اعلام کردند.

این در حالی است که وزارت دادگستری اوکراین روز گذشته از ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات در مرکز کی‌یف خبر داده بود؛ جایی که از هفته‌های گذشته به محل اصلی تجمع مخالفان دولتی در اعتراض به انصراف «ویکتور یانوکوویچ» رییس‌جمهوری این کشور از امضای توافق هم‌گرایی با اتحادیه اروپا تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز