خبرگزاری کار ایران

شبکه تلویزیون هابر:

موساد جاسوس‌هایی را از ترکیه به سوریه و لبنان فرستاده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۳۸

شبکه تلویزیونی هابر از اقدام موساد به اعزام جاسوس از ترکیه به سوریه و لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ شبکه تلویزیونی هابر امروز -دوشنبه- گزارش داد که ماموران سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) برای به دست آوردن اطلاعات، تحرکات اتباع خارجی در ترکیه را زیر نظر دارند.

در این گزارش آمده است:‌ «‌عوامل ضد جاسوسی وابسته به سازمان اطلاعات ملی ترکیه که در ده گروه مختلف مسئول کشورهای خاورمیانه کار می‌کنند، تاکید کرده‌اند که موساد از فناوری ردیابی از راه دور از طریق اینترنت برای به دست آوردن اطلاعات درباره اتباع خارجی مقیم ترکیه استفاده کرده است و برای این کار اقدام به ردیابی وسایل نقلیه با استفاده از دستگاه‌های جی پی اس، هک کردن دستگاه‌های الکترونیکی آنها از طریق خطوط وای فای و هک کردن رمز عبور آنها برای شناسایی آدرس محل سکونتشان کرده است».

طبق این گزارش، برای اطلاعات ترکیه ثابت شد که تمام تماس‌های خارج از کشور با اعضای گروه موساد فعال در ترکیه از طریق صدها خط اینترنتی یک بار مصرف انجام شده است و این خطوط متعلق به شخصیت‌های ساختگی در اسپانیا، انگلیس، آلمان، سوئد، مالزی، اندونزی و بلژیک هستند.

در این گزارش آمده است که برای اطلاعات ترکیه ثابت شده است موساد جاسوسان عرب را که در استانبول جذب شدند، برای جمع اوری اطلاعات و شناسایی سایت‌های پهپادها به لبنان و سوریه فرستاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز