خبرگزاری کار ایران

وال استریت ژورنال:

لهستان، پایگاه خرابکاری علیه خطوط نورد استریم بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۱۸

وال استریت ژورنال از دست داشتن لهستان در عملیات خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وال استریت ژورنال، بازرسان آلمانی در حال بررسی شواهدی هستند که نشان می‌دهد عاملان خرابکاری در خطوط لوله «نورد استریم» از لهستان به عنوان پایگاه عملیاتی استفاده کرده‌اند. 

به نوشته این روزنامه، بازرسان آلمانی در حال بررسی شواهدی هستند مبنی بر اینکه یک گروه خرابکاری از لهستان، کشور همسایه در اتحادیه اروپا و متحد ناتو به عنوان پایگاهی برای انفجار خطوط لوله نورد استریم استفاده کرده است.

طبق این گزارش، شواهد دیگر نشان می‌دهد که لهستان مرکز لجستیکی و مالی برای حمله خرابکارانه از طریق زیردریایی در سپتامبر گذشته بوده است.

کارشناسان در حال بررسی این موضوع هستند که چرا قایق بادبانی «آندرومدا» که احتمالا برای تدارک حمله تروریستی به خطوط نورد استریم مورد استفاده قرار گرفته بود، وارد آب های لهستان شد.

مقام های آلمانی در عین حال اعلام کردند که هیچ مدرکی دال بر دخالت دولت لهستان در خرابکاری نورد استریم وجود ندارد.

این در حالی است که وال استریت ژورنال نوشت لهستان که به نوبه خود در حال انجام تحقیقات ویژه است، ماه‌هاست تلاش می‌کند تا دریابد آلمان درباره چه چیزی تحقیق می‌کند. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز