خبرگزاری کار ایران

یدیعوت احارونوت:

ارتش اسرائیل در حال بررسی کاهش عملکرد سامانه گنبد آهنین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۱۴۲

روزنامه یدیعوت احارونوت فاش کرد که ارتش ارائیل در حال بررسی کاهش علملکرد سامانه گنبد آهنین است.

به گزارش ایلنا، روزنامه یدیعوت احارونوت فاش کرد که ارتش اسرائیل در حال بررسی کاهش عملکرد سامانه گنبد آهنین پس از رهگیری تنها چهار موشک از شش موشک شلیک شده از غزه به مناطق پرجمعیت در سرزمین‌های اشغالی است.

به نوشته این روزنامه، بعدازظهر روز گذشته -سه شنبه- ۲۲ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور شلیک شد که ۱۶ فروند از آنها در مناطق باز فرود آمد و گنبد آهنین تنها ۴ فروند را رهگیری کرد اما دو موشک در داخل یک منطقه مسکونی منفجر شد که ۵ زخمی در شهرک «سدروت» بر جای گذاشت.  

در ادامه این گزارش آمده است: «از نظر عملکرد سامانه گنبد آهنین موفقیت ۶۷ درصدی در رهگیری موشک‌های شلیک شده از نوار غزه داشته است که این رقم در مقایسه با دوره های قبلی تنش عملکرد ضعیف تری را نشان می دهد». 

یدیعوت احارونوت در ادامه نوشت: «ارتش اسرائیل در حال بررسی عملکرد سامانه دفاع هوایی است».

بر اساس گزارش این روزنامه عبری، عملکرد گنبد آهنین در آخرین شلیک ها از غزه در روز سه‌شنبه درست در حالی ضعیف بوده است که گمان می رفت این سامانه پدافند هوایی به دلیل دریافت هشدارهای اطلاعاتی پیشرفته ارتش اسرائیل آماده عمل باشد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز