خبرگزاری کار ایران

۱۵۰۰ سرباز آمریکایی در مرز مکزیک مستقر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۷۳

دوللت آمریکا به طور موقت هزار و ۵۰۰ نیروی اضافی را برای کمک به امنیت مرز آمریکا و مکزیک اعزام می‌کند تا برای افزایش احتمالی مهاجرت غیرقانونی پس از لغو محدودیت‌های مرزی کرونا در اواخر ماه جاری میلادی، آماده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌سی، پنتاگون اعلام کرد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، به طور موقت هزار و ۵۰۰ نیروی اضافی را برای کمک به امنیت مرز آمریکا و مکزیک اعزام می‌کند تا برای افزایش احتمالی مهاجرت غیرقانونی پس از لغو محدودیت‌های مرزی کرونا در اواخر ماه جاری میلادی، آماده شود.

«پت رایدر» سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که استقرار ۹۰ روزه این نیروها، تکمیل‌کننده کار گشت مرزی ایالات متحده است، اما این نیروها مسئولیت اجرای قانون را ندارند.

وی افزود که این نیروها نظارت زمینی، ورود داده‌ها و پشتیبانی انبار را برای آزاد کردن عوامل مرزی و پر کردن شکاف‌های حیاتی در قابلیت‌ها انجام خواهند داد.

اعزام این نیروها علاوه بر استقرار مداوم حدود دو هزار و ۵۰۰ سرباز گارد ملی خواهد بود. محدودیت‌های موسوم به «عنوان ۴۲» که قرار است در ۱۱ ماه می به پایان برسد، به مقام‌های ایالات متحده اجازه میدهد تا به سرعت مهاجران غیر مکزیکی را بدون ارائه فرصتی برای درخواست پناهندگی به مکزیک اخراج کنند.

ورود این نیروها از دهم ماه می آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز