خبرگزاری کار ایران

بایدن:

به رابطه با اسرائیل افتخار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۶۶

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که رابطه با اسرائیل برای واشنگتن افتخار است.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا با این ادعا که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی برای ایجاد خاورمیانه‌ای شکوفاتر و صلح‌آمیزتر تلاش کرده‌اند، اعلام کرد برای کشورش افتخار است که از نخستین دوستان و متحدان اسرائیل به شمار می رود.

بایدن در بیانیه‌ای که کاخ سفید به مناسبت جشن موسوم به هفتاد پنجمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی در وب‌سایت خود منتشر کرد، گفت: «به‌عنوان دوست و حامی دائمی اسرائیل در طول زندگی حرفه‌ای خود برای تعمیق و تقویت شراکت دو جانبه تلاش کرده‌ام، من شخصا فواید این کار را برای هر دو طرف مشاهده کرده ام».

وی افزود: «ما با هم به پیشرفت های چشمگیری در زمینه علوم، پزشکی و فناوری دست یافته‌ایم که برای نسل‌های متوالی مفید خواهد بود. ما به همکاری برای ایجاد خاورمیانه‌ای شکوفاتر، صلح آمیزتر و منسجم‌تر ادامه دادیم و به عنوان شرکای قوی برای ایجاد ائتلاف‌های جدید به منظور مقابله با چالش‌های قرن بیست و یکم از جمله تغییرات آب و هوا و سلامت جهانی با هم کار می‌کنیم».

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که کشورش می‌داند انعطاف‌پذیری دموکراسی اسرائیل سنگ بنای روابط قوی و ویژه بین دو طرف است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز