خبرگزاری کار ایران

عبدالفتاح البرهان:

نیروهای واکنش سریع به دنبال دستگیری و قتل من هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۳۴

رئیس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد که نیروهای واکنش سریع به دنبال دستگیری و قتل او بوده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، «عبدالفتاح البرهان»، رئیس شورای حاکمیتی سودان تاکید کرد که نیروهای واکنش سریع تلاش کردند تا او را در جریان نبردهای خارطوم دستگیر کرده و به قتل برسانند.

البرهان روز گذشته –دوشنبه- گفت: « دیروز و امروز پیشنهادی برای آتش‌بس به دلایل بشردوستانه مطرح و با آن موافقت شد اما متاسفانه پایبندی به آن رعایت نشد. اکنون می‌توانید تلاش‌ها برای حمله به مقر ارتش و حملات خمپاره‌ای  را بشنوید. آنها از این توقفی به دلایل بشردوستانه ایجاد شده است، برای ادامه جنگ استفاده می‌کنند».

وی افزود: «نیروهای واکنش سریع تلاش کردند من را دستگیر کرده و بکشند».

این در حالی است که سخنگوی نیروهای واکنش سریع درباره این ادعا گفت که نیروهایش تلاش می‌کنند به آتش بس پایبند باشند، اما نیروهای ارتش به تیراندازی ادامه می‌دهند که در این شرایط چاره‌ای غیر از دفاع از خود برای نیروهای واکنش سریع باقی نمی‌ماند». 

وی گفت که نیروهای واکنش سریع به دنبال دستگیری البرهان و محاکمه او به دلیل ارتکاب بسیاری از خیانت ها به مردم سودان هستند، ما برای همه مردم سودان می‌جنگیم و همه طرف های مسئول را به دست عدالت خواهیم سپرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز