خبرگزاری کار ایران

هواداران مرسی همزمان با محاکمه وی تظاهرات می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۹

ائتلاف «حمایت از مشروعیت» از هواداران مرسی خواست که فردا - چهارشنبه - همزمان با برگزاری دومین جلسه از محاکمه وی به اتهام قتل تظاهرکنندگان در برابر کاخ ریاست جمهوری در قاهره، تظاهرات کنند.

هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر تظاهرات برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، ائتلاف «حمایت از مشروعیت» از هواداران مرسی خواست که فردا - چهارشنبه - همزمان با برگزاری دومین جلسه از محاکمه وی به اتهام قتل تظاهرکنندگان در برابر کاخ ریاست جمهوری در قاهره، تظاهرات کنند.

این ائتلاف اعلام کرد که هواداران مرسی فردا تحت عنوان «ملت از رئیس جمهورش دفاع می‌کند» تظاهرات کنند.

در همین حال هواداران مرسی روز و شب گذشته در شهر‌ها و بویژه دانشگاه‌های مختلف علیه حاکمیت نظامیان تظاهرات کرده و زنجیره انسانی تشکیل دادند.

شهرهای قاهره، «الشیخ زاید»، «حلوان»، «الدقهلیه»، «الغربیه»، «پورت سعید»، «بنی سویف»، «المنیا»، «دمیاط»، «القلیوبیه» و روستاهای مختلف در نزدیکی شهر «اسکندریه» شب گذشته شاهد ایجاد زنجیره‌های انسانی هواداران مرسی بود.

از طرف دیگر، معترضان خشمگین شب گذشته یک مرکز پلیس را در میدان «لبنان» در شهر «جیزه» در اعتراض به سرکوب تظاهرات مخالفان حاکمیت نظامیان توسط نیروهای امنیتی، به آتش کشاندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز