خبرگزاری کار ایران

آکسیوس گزارش داد:

تلاش ترامپ برای انتصاب یک زن به معاونت خود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۵۹

آکسیوس از تلاش رئیس‌جمهور پیشین آمریکا برای انتخاب یک زن در جایگاه معاون خود خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آکسیوس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در حال بررسی انتخاب یک زن جهت تصدی سمت معاونت رئیس‌جمهور است که از بین چهار نامزد مورد نظر او «کری لیک» مناسب‌ترین گزینه است.

در این گزارش آمده است:  «ترامپ در انتخابات سراسری نوامبر ۲۰۲۴ شرکت می‌کند و می‌داند که از ضعف فوق‌العاده‌ای در رابطه با زنان ساکن در مناطق سفید‌پوست رنج می‌برد و برای شکست جو بایدن‌ به آنها نیاز دارد». 

آکسیوس نوشت: «کری لیک، مجری سابق تلویزیون که در رقابت برای فرمانداری ایالت آریزونا در ماه نوامبر شکست خورد، بیشترین صلاحیت را برای این سمت دارد».

در این گزارش تاکید شده است: «‌لیک نشان داده است که آماده دفاع از ترامپ، صرف نظر از موضوع یا جنجال موجود است. اما دوستان ترامپ معتقد هستند که انتخاب او یک جنبه منفی دارد، زیرا ترامپ نمی‌خواهد ریسک کند و لیک بر او برتری یابد». 

«استفان چونگ»، سخنگوی ترامپ گفت: «هرکسی که فکر می‌کند می‌داند ترامپ قرار است چه انجام دهد، اطلاعات نادرست دارد و تلاش می‌کند تا نامزدهای احتمالی برای معاونت ریاست‌جمهوری را مشخص کند. ترامپ معاون خود را به وقتش انتخاب می‌کند و کسانی که بازی رسانه ای راه انداخته اند، این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند». 

آکسیوس گزارش داد که برخی از نزدیکان ترامپ بر این باورند که «نیکی هیلی»، سفیر سابق سازمان ملل و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ممکن است مناسب‌ترین نامزد برای معاونت ریاست جمهوری باشد.

«سارا هاکبی سندرز»، فرماندار ایالت آرکانزاس و «کریستی نوم»، فرماندار ایالت داکوتای جنوبی از دیگر نامزدهای احتمالی برای معاونت ترامپ هستند.

«مایک پنس»، معاون ترامپ احتمالا به عنوان نامزد جمهوری خواهان وارد میدان رقابت شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز