خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اروپا خبر داد:

نشست اتحادیه اروپا در ماه مارس برای جمع‌آوری کمک به ترکیه و سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۰۵

رئیس کمیسیون اروپا گفت که اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی نشستی برای جمع‌آوری کمک‌های بین‌المللی به ترکیه و سوریه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، «اورزولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا گفت که اتحادیه اروپا ماه آینده میلادی نشستی برای جمع‌آوری کمک‌های بین‌المللی به ترکیه و سوریه برگزار می‌کند. 

 وی افزود که ترکیه و سوریه می‌توانند روی کمک‌های اتحادیه اروپا برای جبران خسارت‌های زلزله حساب کنند.

فون در لاین گفت که قرار است اتحادیه اروپا میزبان نشستی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای سوریه و ترکیه باشد.

در همین حال، نووستی گزارش داد که اتحادیه اروپا به بهانه تحریم‌های اعمال‌شده علیه سوریه از کمک‌رسانی به سوریه خودداری می‌کند، این در حالی است که همه این کمک‌ها به ترکیه می‌رود تا به این کشور برای مقابله با پیامدهای زلزله کمک کند.

«کیریاکوس میتسوتاکیس» نخست‌وزیر یونان اعلام کرد که همه کمک‌های اتحادیه اروپا برای مقابله با آثار مخرب زلزله به ترکیه ارسال می‌شود.

رئیس هلال احمر سوریه نیز سه‌شنبه گذشته از جامعه اروپا خواسته بود تا محاصره و تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه سوریه را به منظور مقابله با پیامدهای زلزله ویرانگر لغو کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز