خبرگزاری کار ایران

شولتز:

پوتین من یا آلمان را تهدید نکرده است.

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۹۰

صدر اعظم آلمان تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه او و یا کشورش را تهدد نکرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه بیلد ام زونتاگ ، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان تاکید کرد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در گفت و گوهای تلفنی او و آلمان را تهدید نکرده است.

شولتز در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور روسیه تلفنی او را تهدید کرده است؟ گفت: «خیر، پوتین من و آلمان را تهدید نکرد».

وی در عین حال تاکید کرد که در گفت و گوهای تلفنی با رئیس جمهور روسیه، دیدگاه ها درباره وضعیت فعلی اوکراین کاملا متفاوت است». 

شولتز درباره موضوع تحویل تانک به کی یف تاکید کرد: «آلمان آرامش خود را حفظ خواهد کرد و با دقت کامل به ارزیابی تصمیماتی که در آینده اتخاذ خواهد شد، ادامه می دهد».  

صدراعظم آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین برای استفاده از سلاح‌های غربی فقط در خاک اوکراین و عدم حمله به روسیه توافق شده است یا خیر، گفت: « در این مورد اتفاق نظر وجود دارد و هر اقدام دیگری بسیار خطرناک خواهد بود». 

پیش از این روزنامه های انگلیسی تلگراف و یلی میل به نقل از « بوریس جانسون»، نخست وزیر پیشین انگلیس مدعی شده بودند که پوتین در جریان گفت و گوهای تلفنی در پاسخ به هشدارها درباره غیرقابل قبول بودن آغاز عملیات نظامی در اوکراین به ویژه در ماه فوریه ۲۰۲۲ سعی در ایجاد ترس داشته است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز