خبرگزاری کار ایران

مقام روس:

واشنگتن به دنبال جنگ‌های جدید به حساب رفاه شهروندان آمریکایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۸۶

دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد که که جنگ‌های جدید به هزینه رفاه شهروندانش اولویت آمریکاست.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «نیکلای پاتروشف»، دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد که بودجه سال جاری ایالات متحده نشان می‌دهد که اولویت آمریکا جنگ‌های جدید به هزینه رفاه شهروندانش است.

پاتروشف گفت: «بودجه ایالات متحده نشان‌دهنده برنامه‌های واشنگتن برای راه‌اندازی جنگ‌های جدید به هزینه رفاه شهروندان است، چرا که نیمی از هزینه‌های برنامه‌ریزی شده دولت فدرال به هزینه‌های نظامی اختصاص خواهد یافت». 

وی تاکید کرد که پیش‌نویس بودجه آمریکا در سال ۲۰۲۳ برای کل هزینه‌های دولت فدرال یک تریلیون و ۷۰۰ میلیارد دلار است که ۸۵۰ میلیارد دلار آن به امور دفاعی اختصاص یافته است.

پاتروشف تاکید کرد:‌ «قرار است تنها ۴۵ میلیارد دلار از این مبلغ  برای ادامه جنگ در اوکراین و طولانی شدن درگیری‌ها تخصیص یابد».

وی افزود:‌ «آمریکا و متحدانش به طور غیرقابل برگشتی در بدهی‌های خود فرو می‌روند تا جائی که واشنگتن به تنهایی بیش از ۳۱ یک تریلیون دلار بدهی عمومی دارد و بدهی انگلیس نیز به ۲ تریلیون و ۴۰۰ میلیارد پوند می‌رسد که بالاترین سطح از زمان جنگ جهانی دوم است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز