خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصرالله:

ناقوس را درباره تحول خطرناک جدید در لبنان به صدا در می‌آورم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۴

یکی از کشورهای منطقه در نتیجه عصبانیت و ناکامی‌اش و بسته شدن همه افق‌ها به رویش به دنبال بردن لبنان به سمت انفجار است و این مساله نگران کننده است.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که اتفاق و تحول جدید خطرناکی در لبنان در حال رخ دادن است.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، نصرالله در مراسم گرامیداشت شهید «حسان اللقیس» از فرماندهان مقاومت، بدون نام بردن از کشور خاصی گفت که یکی از کشورهای منطقه در نتیجه عصبانیت و ناکامی‌اش و بسته شدن همه افق‌ها به رویش به دنبال بردن لبنان به سمت انفجار است و این مساله نگران کننده است.

وی افزود که برخی در منطقه هستند که نمی‌خواهند با چشم خود نتیجه شکست خود را در سوریه ببینند.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد که اتفاق جدیدی در لبنان در حال رخ دادن است و خطر جدیدی در انتظار این کشور است به همین دلیل ناقوس خطر را به صدا در می‌آورد.

وی از مردم لبنان خواست در مورد خطری که کشور را در اوضاع کنونی حاکم به سمت انفجار می‌برد، صبر و تأمل کنند.

نصرالله در مورد حضور این حزب الله در لبنان نیز گفت که این مساله این حضور مساله موجودیت است نه فقط برای حزب الله بلکه برای لبنان، فلسطین و مقاومت در منطقه است.

وی خطاب به کسانی که تلاش می‌کنند چهره حزب الله را تخریب کنند نیز گفت که هرکسی تلاش می‌کند چهره حزب الله را تخریب کند فقط خودش را خسته می‌کند و این کار بی‌فایده است زیرا موضع حزب الله درباره سوریه هرگز تغییر نمی‌کند.

دبیر کل حزب الله در ادامه ارتباط اوضاع داخلی لبنان با حضور حزب الله در سوریه اشتباه و غیرمنطقی دانست.

نصر الله اندیشه تکفیری در سوریه تهدیدی برای لبنان و سوریه و برای همه طوایف و ادیان قلمداد کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه خاطر نشان کرد که حزب الله هنوز به مرحله اعلام بسیج عمومی نرسید است و نشانه‌ها حاکی از آن است که در آینده نیز نیازی به چنین اقداماتی نیست.

وی در این مراسم عنوان کرد که راه رهایی لبنان از وضعیت خطرناک کنونی تشکیل دولت وحدت ملی است و این حزب دولت امر واقع را نمی‌پذیرد.

نصر الله دولت بی‌طرف را دولت فریب دانست و گفت که در لبنان امکان تشکیل دولت بی‌طرف وجود ندارد زیرا هیچ کس در این کشور بی‌طرف نیست بنابر این تلاش برای تشکیل دولت بی‌طرف نوعی فریب و گمراه کردن است.

دبیر کل حزب الله لبنان حمله به نیروهای ارتش این کشور را خطرناک توصیف کرد و از همه لبنانی‌ها خواست از این نهاد حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز