خبرگزاری کار ایران

المسیره گزارش داد:

جنایت مرزبانان سعودی علیه پناهجویان آفریقایی/ یمن محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۵۵

سرپرست وزارت حقوق بشر یمن جنایت مرزبانان سعودی علیه مهاجران آفریقایی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «علی الدیلمی»، سرپرست وزارت حقوق بشر یمن جنایت‌های مرزبانان سعودی علیه مهاجران آفریقایی را محکوم کرد و خواستار اقدام بین المللی برای توقف این جنایت‌های شنیع علیه بشریت شد.

الدیلمی گفت: «این وزارتخانه به سازمان بین‌المللی مهاجرت اطلاع داد که مهاجران آفریقایی در مرزهای یمن و عربستان در معرض چه خطرهایی هستند، اما متأسفانه هیچ واکنش بین‌المللی نسبت به وضعیت این قربانیان نشان داده نشد».  

وی از دولت اتیوپی خواست برای نجات مهاجران این کشور و محکومیت جنایت های عربستان سعودی علیه آنها فورا اقدام کند.

الدیلمی بر آمادگی وزارت حقوق بشر برای ارائه اسناد لازم به طرف اتیوپیایی جهت تایید نقض قانون بین‌المللی پناهندگان و کنوانسیون ۱۹۵۱ در ارتباط با وضعیت آنها توسط مقامات سعودی تاکید کرد.

شبکه المسیره روز گذشته با انتشار تصاویری، صحنه‌ ده‌ها جسد کشته شده توسط مرزبانان سعودی را به تصویر کشید.  در این تصاویر همچنین مرزبانان سعودی ده‌ها مهاجر اتیوپیایی را که گمان می‌رود لحظاتی قبل از کشته شدن آن‌هاست، دستبند زده بودند.

همچنین تصاویری از یک گور دسته جمعی شامل ده‌ها قربانی آفریقایی که توسط مرزبانان سعودی کشته شدند، منتشر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز