خبرگزاری کار ایران

مجله آمریکایی:

حمایت واشنگتن از اوکراین تهدیدی برای سراسر جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۶۵۷

مجله فارن افرز در گزارشی نوشت که حمایت آمریکا از اوکراین سراسر جهان را تهدید می‌کند.

به گزارش ایلنا،‌ مجله آمریکایی فارن افرز در گزارشی نوشت که حمایت ایالات متحده از اوکراین به واشنگتن و متحدانش آسیب می‌رساند، اقتصاد جهانی را تهدید و روند کنترل تسلیحات را پیچیده می‌کند.

در این مقاله آمده است: «درگیری طولانی در اوکراین اقتصاد جهانی را تضعیف خواهد کرد. مهم‌ترین شرکای تجاری و متحدان ایالات متحده در اروپا به دلیل قیمت بالای انرژی به شدت آسیب خواهند دید».

فارن افرز نوشت  که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا، اقدامات اندکی را برای حل و فصل اوضاع در اوکراین اتخاذ می‌کند.

این مجله افزود: «شعار واشنگتن در حال حاضر حمایت از کی‌یف تا هر زمان ممکن  و دست کم، دور کردن از مسیر دیپلماسی است».

فارت افرز توضیح داد که درگیری طولانی‌مدت با غارت منابع نظامی و مالی و کاهش توانایی آمریکا برای اولویت‌بندی رقابت استراتژیک و بلندمدت با چین‌ به خود ایالات متحده نیز آسیب خواهد زد.

در پایان این گزارش آمده است:‌ «اقدامات آمریکا موجب انسداد عمیق در روابط این کشور با روسیه می‌شود که این امر به نوبه خود می‌تواند همکاری بین واشنگتن و مسکو را درباره موضوعات مهم جهانی مانند کنترل تسلیحات به خطر اندازد». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز