خبرگزاری کار ایران

یک نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت در قدس اشغالی کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۰۳

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز -یکشنبه- از کشته شدن یک نظامی زن اسرائیلی در عملیات تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز -یکشنبه- از کشته شدن یک نظامی زن اسرائیلی در عملیات تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بر اثر تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط، یک نظامی زن اسرائیلی و یک نیروی امنیتی زخمی شده بودند که وضعیت این نظامی اسرائیلی وخیم اعلام شده بود.

این نظامی اسرائیلی در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

با وجود گذشت ساعت‌ها از این عملیات، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به شناسایی و بازداشت مجری این عملیات نشده‌اند.

این در حالی است که برخی منابع شمار مجروحان این عملیات را سه نفر اعلام کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در این باره اعلام کرد که یک فرد مسلح فلسطینی پس از اینکه به نظامیان اسرائیلی در ایست بازرسی شعفاط نزدیک شده، به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که در نتیجه آن یک نظامی کشته شد و شماری هم زخمی شدند و این فرد نیز از محل متواری شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز