خبرگزاری کار ایران

انتشار گزیده‌هایی از کتاب خاطرات کوشنر درباره سفر به عربستان سعودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۴۵

شبکه‌های اجتماعی گزیده‌هایی از کتاب خاطرات داماد و مشاور ارشد رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا درباره سفر به عربستان سعودی را منتشر کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، گزیده‌ای از کتاب خاطرات «شکستن تاریخ» از «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا درباره عربستان سعودی و سفر ترامپ در آن زمان به ریاض در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

فعالان شبکه‌های اجتماعی آنچه را که کوشنر درباره سفر ترامپ به عربستان سعودی و میانجیگری او در این سفر نوشت، منتشر کردند.

کوشنر در مصاحبه با فاکس نیوز درباره این سفر گفت: «در آن زمان این یک ایده جدید و بحث برانگیز بود که اولین سفر رئیس جمهور به عربستان سعودی باشد. من در کتاب درباره بحث‌هایی که با رکس تیلرسون، وزیر خارجه و جیمز متیس، وزیر دفاع وقت آمریکا داشتیم، نوشتم. متیس معتقد بود که ما باید به کانادا برویم و این نوار را قطع کنیم اما ترامپ گفت که من می‌خواهم برای کار بروم».  

وی افزود: «بزرگترین مشکل در آن زمان این بود که داعش خلافتی به اندازه اوهایو در خاورمیانه داشت و ایران پر از پول بود و افراطی های فراوانی وجود داشتند که مردم آمریکا را مورد هدف قرار می دادند. ترامپ به عربستان سعودی رفت و  گفت:‌«جرد قبل از هر چیز می‌دانی اگر این کار با شکست مواجه شود، برای تو خوب نیست. اما سعودی‌ها کار بزرگی انجام داده‌اند که رهبران را گرد هم آورده‌اند، ما واقعا توانستیم با افراط‌گرایی مبارزه کنیم و این منجر به موفقیت‌های زیادی در خاورمیانه شده است، از جمله توافق‌های آبراهام و توافق‌های صلح در آنجا».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز