خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع روسیه:

اوکراین علیه ارتش روسیه از مواد سمی استفاده کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۱۰

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین علیه ارتش روس از مواد سمی استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین علیه ارتش روس از مواد سمی استفاده کرده است.
این وزارتخانه اعلام کرد که نظامیان روسیه در تاریخ ۳ جولای در منطقه «واسیلیفکا» در استان زاپوروژیا اوکراین با علائم مسمومیت شدید به بیمارستان منتقل شدند و در تحقیقات مشخص شد که آنها توسط کی یف مسموم شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه افزود: «با توجه به شکست‌های نظامی اوکراین در دونباس و سایر مناطق، دولت این کشور مجوز اقدام تروریستی با استفاده از سموم شیمیایی علیه پرسنل نظامی و غیرنظامیان روسیه را صادر کرد. در تاریخ ۳۱ جولای، سربازان روس که در منطقه واسیلیفکا در استان زاپوروژیا در حال انجام وظیفه بودند، با علائم مسمومیت شدید به بیمارستان نظامی منتقل شدند. در نتیجه معاینات، ماده سمی سم بوتولینوم نوع ب در بدن این نیروها کشف شد».
در ادامه تأکید شده است که در حال حاضر، در مورد تروریسم شیمیایی توسط کی‌یف، روسیه در حال تهیه اسناد پشتیبانی با نتایج تمام تحلیل های انجام شده است. این مدارک به زودی به طور رسمی از طریق نماینده دائم روسیه به سازمان منع سلاح‌های شیمیایی ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز