خبرگزاری کار ایران

نماینده حزب «لیکود»:

این آخرین فرصت بایدن برای مقابله با دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۴۵

یکی از نمایندگان حزب «لیکود» در پارلمان رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این آخرین فرصت رئیس‌جمهوری آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «یووال استاینیتز» یکی از نمایندگان حزب «لیکود» در پارلمان رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این آخرین فرصت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی با ادعای این‌که ایران تنها شش ماه با ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد گفت که این آخرین فرصت بایدن برای ممانعت از هسته‌ای شدن ایران است.

به گزارش روزنامه «جروزالم‌پست»، استاینیتز به یادداشت جو بایدن در روزنامه «واشنگتن‌پست» واکنش نشان داد و مدعی شد که ایران تنها زمانی برنامه هسته‌ای خود را متوقف می‌کند که تهدید نظامی آمریکا روی میز باشد.

جو بایدن پیشتر در یادداشتی برای روزنامه واشنگتن‌پست نوشته بود که دولت او به فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی خود علیه ایران تا احیای توافق هسته‌ای موسوم به «برجام» ادامه می‌دهد.

به گفته استاینیتز، این بدین معناست که بایدن گزینه حمله نظامی را مدنظر ندارد.

نماینده کنست اسرائیل در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود با اشاره به سفر این هفته جو بایدن به خاورمیانه گفت که رئیس‌جمهوری امریکا در این سفر خود باید اطمینان حاصل کند که ایران از وجود یک تهدید نظامی معتبر علیه خود اطلاع دارد.

استاینتیز به عنوان وزیر سابق امور راهبردی اسرائیل گفت، اگر تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، بسیاری از ائتلاف‌های سیاسی موجود از هم گسسته شده و برخی کشورها با ایران همسو خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز